Una solució global de comunicació per a contact center i call center

La solució de telefonia VoIP i comunicacions unificades en el núvol de net2phone per contact centers i call centers permet oferir una atenció al client de qualitat i una experiència d’usuari millorada.

Una solució global de comunicació per a contact center i call center

La solució de telefonia VoIP i comunicacions unificades en el núvol de net2phone per contact centers i call centers permet oferir una atenció al client de qualitat i una experiència d’usuari millorada.

Accedeix a la tecnologia que necessita el teu Contact Center per atendre els clients de forma més eficient

Funcions avançades per a agents i supervisors

Gestiona des d’un senzill panell el teu sistema de comunicació en temps real des de qualsevol lloc. D’aquesta manera, podràs tenir tot sota control i maximitzar els teus recursos:

Supervisa l’activitat dels teus col·laboradors per conèixer el seu rendiment Enruta de forma intel·ligent les trucades perquè siguin ateses per les persones adients

Enregistra les trucades i transcriu-les. D’aquesta forma no perdràs cap dada i la teva empresa estarà protegida

Visualitza l’estat de les cues de trucada i de les extensions

Gràcies al softphone els operadors podran treballar des de casa o des de l’oficina

Contact Center
Contact Center

Funcions avançades per a agents i supervisors

Gestiona des d’un senzill panell el teu sistema de comunicació en temps real des de qualsevol lloc. D’aquesta manera, podràs tenir tot sota control i maximitzar els teus recursos:

Supervisa l’activitat dels teus col·laboradors per conèixer el seu rendiment

Enruta de forma intel·ligent les trucades perquè siguin ateses per les persones adients

Enregistra les trucades i transcriu-les. D’aquesta forma no perdràs cap dada i la teva empresa estarà protegida

Visualitza l’estat de les cues de trucada i de les extensions

Gràcies al softphone els operadors podran treballar des de casa o des de l’oficina

Contact Center

L’anàlisi de les dades et permet atendre millor als teus clients

Gràcies al registre de trucades (CDR) i a l’anàlisi comptaràs amb les dades necessàries per prendre les millors decisions i dimensionar els recursos de forma eficient.

Identifica tendències per anticipar-te a les necessitats

Crea estadístiques sobre departaments específics o membres de l’equip

Accedeix al registre i historial de trucades

Contact Center

L’anàlisi de les dades et permet atendre millor als teus clients

Gràcies al registre de trucades (CDR) i a l’anàlisi comptaràs amb les dades necessàries per prendre les millors decisions i dimensionar els recursos de forma eficient.

Identifica tendències per anticipar-te a les necessitats

Crea estadístiques sobre departaments específics o membres de l’equip

Accedeix al registre i historial de trucades

Integra el teu CRM o software de gestió amb la centraleta virtual i maximitza els teus recursos

La centraleta virtual permet la integració via API de centenars d’aplicacions, eines i plataformes de software. Integrar el software de gestió amb el teu sistema de telefonia té grans avantatges.

D’aquesta manera maximitzes els teus recursos i augmentes l’eficiència dels agents. Algunes d’aquestes funcions específiques són:

Click to call (inclou un botó de trucada des del teu web)

Obertura de la fitxa del client de forma automàtica per atendre millor als clients

Servei tècnic 24/7 amb tècnics propis

Contact center
Contact center

Integra el teu CRM o software de gestió amb la centraleta virtual i maximitza els teus recursos

La centraleta virtual permet la integració via API de centenars d’aplicacions, eines i plataformes de software. Integrar el software de gestió amb el teu sistema de telefonia té grans avantatges.

D’aquesta manera maximitzes els teus recursos i augmentes l’eficiència dels agents. Algunes d’aquestes funcions específiques són:

Click to call (inclou un botó de trucada des del teu web)

Obertura de la fitxa del client de forma automàtica per atendre millor als clients

Servei tècnic 24/7 amb tècnics propis

Descobreix totes les funcions disponibles per a les trucades i comunicacions del teu Contact Center

Sol·licita informació i prova-ho gratuïtament durant 30 dies

net2phone pop up 30 días_Mesa de trabajo 1Slide thumbnail